Autoalarm

Pavel Novotny novotny.pp na atlas.cz
Čtvrtek Červen 10 20:40:14 CEST 2010

Rekl bych, ze se mylite, pokud ten kdo pujde krast auto ma GSM rusicku tak bych ho oznacil za lepsiho a zdatnejsiho zlodej.
Lze pak predpokladat, ze bude mit i celkem jednoduchy detektor, kterym najde zapnuty mobil, respektive i jinou zapnutou elektroniku.
I to nevysilani je minimalne sporne, pokud zapnu rusicku, mobil strati spojeni a bude se pokouset najit signal a az ho najde tak se uvysila do bezvedomi :-) Ja bych si tu "GSM" stenici troufnul najit s notebookem a sluchatky, mobil v dosahu pod 1m to detekuje skvele.
Nicmene kradeni aut je vyborny bussines tak bych cekal pouziti nejakeho detektoru stenic, to najde cokoliv co ma oscilator a baterku, pred lety jsem to s kolegou zkousel a naslo to i digitalky a ty toho asi moc nevyzari kdyz na pidi baterku jdou roky.

Zkratka, pokud clovek ma neco extra,  nekdo s vybavenim a odhodlanim to chce tak to ukradne a nejvice mu asi praci stizi nejaka ta neobvykla featura, to pak holt musi prijet s odtahovkou.

PN

> Od: "jan.kuba"
> Komu: HW-news
> Datum: 10.06.2010 20:06
> Předmět: Re: Autoalarm

Mno vy jste nepochopil tu poji poznamku. Ta byla na to, ze pokud pujde
nekdo "zkusenejsi" krast auto, vybavi se GPS, GSM rusickou.
Jenomze pocitam s tim, ze az auto bud "fuc" a nekde uklizene, pripadne
uz ma noveho majitele, ze pomoci trackeru auto najdu, nebo alespon jeho
cast ( treba zadni dvere, kde mam tracker s baterkou namontovany )  A
ten tracer nic nevysila trvale. Takze pokud je dobre skryty, nikdo ho
nenajde. Vysila chvilku ( 5. sec)  jen pokud ja chci   a zavolam si na
nej. Samozrejme musi byt v dosahu signalu  -  coz drive nebo pozdeji
bude, pokud dobre predpokladam, ze auto nekdo nenecha stat v garazi. Ta
vlastni baterka je proto, aby kdyz tomu vyndaj hlavni autobaterku, aby
to jeste nejakou dobu "hralo"
JaKub