Autoalarm

mrkvo na prokon.cz mrkvo na prokon.cz
Středa Červen 9 23:39:35 CEST 2010

Zdravim,
  jelikož sem se nachomýtnul k zabezpečním aut, doporučuji odpojit
diagnostickou zásuvku na nějakém nepřístupném místě.
Např. Octavie se kradou následujícím způsobem - připojí se na obd2
zařízení které přepíše jeden bajt v mot. jednotce a tím se vypne
imobilizér, pak stačí spojit dráty a jet.
Když je to odpojené, zloději se na to raději vykašlou a nechají to být.
Už je vidím, jak tam v noci hledaj baterkou rozpojený dráty.
Dělají se třeba i na nové bmw tajné vypínače, které odpojují jisté
systémy nezbytné k nastartování.

Milan Petržilka
http://mrkvo.wz.cz