Autoalarm

Martin Patka hwmp na semily.net
Středa Červen 9 23:10:29 CEST 2010

Zdravim,

mam verzi M870 toho Magicaru. Je to docela komfortni, byl bych
s nim naprosto spokojenej..... kdyby mel mensi spotrebu...

Kdyz se na 14 dni odstavi auto, tak ten Magicar vycucne baterku
do dna... Pokud se ale s autem denne jezdi, tak mohu jen doporucit.

Jinak samozrejme otresove cidlo obcas spousti plane poplachy,
ale to je veci nastaveni toho cidla a nikoliv alarmu....
Jako pridavna cidla se daji pripojit treba ultrazvuk (ten mam), nebo
mikrovlne cidlo (to mi bylo rozmluveno - pry to "vidi" i mimo
auto)

Zatim nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator