Motor cerpadla

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pondělí Červen 7 11:51:25 CEST 2010

Tohle byvaji synchronni motorky v podstate - pokud je rotor s magnetem.
Ale jestli se dela tocive pole 2ma vinutimi a kondenzatorem nebo zkratem
na magnetickem okruhu fakt netusim, vykon je to uz docela slusny aby tam
bylo jen jedno vinuti... Ale evidentne tam chybi to tocive pole a
rozbehne se to nahodne na nahodnou stranu ;-)