Mereni atmosferickeho tlaku - kalibrace?

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Červen 1 08:32:54 CEST 2010

No musim rict, ze me to samotneho prekvapilo, ale funguje to dobre.

V CB mam pouzito MPX4115 a za nim primo napojeny 16b AD7683 coz je podle
me uplne skvelej AD prevodnik. Cidlo a Vref je napajene z jedne presne
reference takze tim se eliminuje ten sum v napajeni. Plus samozrejme
delam prumerovani mereni.

Na Bukove mam to same, ale misto MPX4115 je tam pouzito cidlo Bosch
pravdepodobne z auta z RJ vstriku, ktere jsem od nekoho dostal. Meri to
take dobre, ale je videt, ze to cidlo preci jen lita trochu vic samo o sobe.

Radek Vicek