OT: slovenský pop pr(ed 30-ti lety

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Pátek Červenec 30 16:03:24 CEST 2010

Pote(šili jste mne, že se vu*bec ne(kdo kvu*li té mojí blbosti ozval.

Pr(es víkend nemu*žu, ale pr(íští týden se pokusím sehnat ne(co od Ursíniho.

Na vojne( jsem byl 1987-1988.
Slova si samozr(ejme( nepamatuji - nešlo mi tomu rozume(t.

Domnívám se, a i tehdy jsem tak bral, že se jedná o recesi a ne o vážne(
míne(ný cizojazyc(ný projev :)

Zatím díky!
ZU