Re: OT: slovenský pop před 30-ti lety

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Červenec 30 14:42:52 CEST 2010

Nie ze by som mal konkretny napad pre ZU, pretoze z tohto obdobia -
teda pokial ide o druhu polovicu 60-tych, kedy Ursiny spieval prevazne
po anglicky (skupiny Beatmen, Soulmen). - nepoznam vela hudby, ale
Ursinyho mam, dovolujem si tvrdit, celkom napocuvaneho. Musim uznat,
ze jeho anglictina nebola z najlepsich, ale rozhodne to nebola
anglictina ako ZU popisoval, teda rozpravana presne tak ako je
napisana.

Mozno by pomohlo, ak by ZU specifikoval rok, kedy pocuval tuto muziku,
pripadne aj nejaky uryvok textu, ak sa v blahej non-volatile pamati
nachadza.

J.S.