Re: LPC2101: zkušenosti s velikostí projektu

sudovec sudovec sudovec na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 29 15:56:09 CEST 2010

Díky moc, tohle mi stačí pro základní obrázek. U modulu je celkem dost velký tlak na cenu, takže ARMy a podobné s větší pamětí nemají šanci. Žádný "managor" není problém, jsou to lidi kteří ví co je důležité. Každopádně jeden z variantních požadavků na systém by potřeboval trochu více výkonu než nějaký 8/16 bit dodá. Ale nakonec se ukazuje že cena je důležitější než tahle konkrétní možnost do budoucna, u které ani není jasné jestli by byla využívaná a navíc když není dostatek času na ověření realizovatelnosti na LPC2101.

Jak už jsem před chvílí psal, LPC2101 si pořídím na vyzkoušení, co se do ní vejde abych měl v budoucnu víc informací.

Ještě jednou díky

    S.