Re: Když jsme u toho měření...hladina vody v nádrži

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Úterý Červenec 27 12:43:10 CEST 2010

a nebo taky izolované elektrody a měřit mezi nima kapacitu. Nějak si matně vzpomínám na nějakou laborku.
Byly tam 2 kondenzátory. Jeden referenční u dna a druhý podle hladiny s různou C.

Honza