Když jsme u toho měření...hladina vody v nádrži

Halen halen na seznam.cz
Úterý Červenec 27 12:41:43 CEST 2010

Jo už jsem  na to taky koukal... Teď jsem našel na ebay přímo přístroj,
který je už finálním výrobkem. Funguje na principu připojeného 11
žilového kabelu. Kabel je ponořený do vody a po 1/10 délky v nádrži je
jeden vodič oholen...Nevím jak to funguje, ale prodávají to...