[OT] Mini Itx - D510 instalace

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Červenec 24 13:02:04 CEST 2010

Přesně tato věcička z eBay mně vydržela běžet asi 3 měsíce a pak zhebla.
Tady ty pidiměniče vůbec nedoporučuju, berte ty velký, co vyrábí třeba Morex
(tuším, že je to nějaký rozměr pro miniITX). Nevypadá tak dobře, ale té
bižuterie je na něm 3x tolik.
Jinak na eBay jsem koupil zdroj 12V 10A asi za 600Kč, u těch měničů opravdu
nemá smysl šetřit, ve finále se to prodraží při nákupu lepšího...
Živím na tom Athlon II X2 240e, 2GB ram, SB X-Fi, DVD RW a 64GB SSD. Na
běžnou práci a přehrávání HD filmů to stačí, hluk 0dB.