[OT] Mini Itx - D510 instalace

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Sobota Červenec 24 12:21:59 CEST 2010

Zdravím,

tohle používám na desku s Atomem. Jen je třeba si dát pozor, existují
dvě verze. Jedna požaduje na stupu přesných 12V - protože nemá vlastní
12V měnič a pak jsou verze "W", které je možné napájet 12-32V. Tyto se
jeví jako výhodnější, ale prý mají problémy ustát rozběh klasických HD -
to tvrdí dokonce samotný výrobce. Jestli je to pravda nevím, protože mám
SSD.

Pavel Krafčík