optimální rozvod napájení u A/D převodníků

Jaroslav Meduna jaroslav_meduna na conel.cz
Středa Červenec 21 16:01:20 CEST 2010

To jste si vypral spravny obvod, pokud to nebude komplikovat design,
zvednete si REF vyse od zeme, propojte to na ADC a je po starostech. JM
P.S. TI maji pekny simulacni SW zadarmo, muzete si to v nem zkusit
osimulovat (http://focus.ti.com/docs/toolsw/folders/print/tina-ti.html).