Protokol dialkoveho ovladania autoradii Kenwood? PRVY USPECH

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Červenec 21 01:36:55 CEST 2010

Dakujem hlavne M.Hanekovi za odkazy, vychadzajuc z
http://www.adriangame.co.uk/kenwremote.html
som si napisal prvy neucesany program; zbastlil som si nutne minimum a FUNGUJE!

Vsetko som hodil volne na web
http://www.wmail.sk/~miroslav.sinko/konstrukcie/AVR-kenwood-remote/
Schemu som nemal nakreslenu vobec, tak som ju doplnil len rukou.
V zipe su zdrojaky aj hex. Vsetko dolezite je v main.c, ostatne su
podruzne veci.
Prilozil som 2 fotky bastlu a ako bonus kratke video :-)
Program po resete vysle jeden prikaz Volume up a radio na to spravne reaguje!

Momentalne som pouzil AVRmega88, lebo som ho mal doma v normalnom
puzdre na bastlenie. Krystal je 12MHz, staci aj menej, ale na rychle
pokusy.. Nosnu pre dialkac generujem timerom 0 v CTC rezime na vystupe
OC0A. So spravnou hodnotou do OCR0A sa da vyrobit takmer presne
pozadovanych 39.2kHz. "Klucovanie" robim jednoduchym prepinanim pinu
vystup/vstup DDR registrom. Spravne dlzky impulzov som narychlo
spravil delay cakacimi sluckami, mozno prerobim na prerusenia.
Pripadne aj nie... optimalizovat vytazenie MCU v tejto aplikacii nema
takmer ziaden vyznam.

miro