transformátor 150/75 Ohm VHF - dipol 75 Ohm

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Úterý Červenec 20 20:47:17 CEST 2010

Vdaka za upresnenie.
Preco vsak potom ale dotycny na stranke predpisuje "The 50-Ohm choke for
feeding: 34,5cm RG-174 for 100Watt", co je pre ten kabel presne L/4 na
145MHz? Asi to nejaky zmysel bude mat.
Pripomenulo mi to diskusie medzi CBckarmi, ci kabel medzi stanicou a
antenou ma byt zastrihany na nasobky L/2 alebo nemusi.
Peter Tesar.