transformátor 150/75 Ohm VHF - dipol 75 Ohm

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Červenec 19 17:36:51 CEST 2010

Tento konkretni dipol ma 50 Ohm. Martin DK7ZB navrhuje jeste 28 Ohm a 12
Ohm (vetsi zisk pri stejnem poctu prvku nebo delce rahna, nevim presne).
Nic se tedy neprizpusobuje, civka nemusi byt L/4, protoze nic
netransformuje, vse je na 50 Ohmech. Pouze to symetrizuje, protoze civka
nebo ferit brani proudum tekoucim stinenim.
Vy pro 75 Ohm budete mit vsude 75 Ohm.
Lada