konektor MXTK, resp. ako nanho

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Červenec 20 16:26:16 CEST 2010

Asi si ciastocne odpoviem aj sam.
Takze, na stranke SOS som nasiel, ze produkt
http://www.sos.sk/?str=371&artnum=53551 sa da pozuit k modulom od
Simcom, pricom tento vyrobok sa vola uFL/SMAADAPTER (hoci v papierovom
katalogu sa vola proste RF adapter cable). Takze MXTK bude asi naozaj
"kompatibilne" s U.FL. A zas na wikipedii
(http://en.wikipedia.org/wiki/Hirose_U.FL) som nasiel, ze U.FL je
kompatibilny s IPX, cim sa dostavam k vyrobku z TME
http://www.tme.eu/sk/katalog/artykuly.html?cleanParameters=1&search=gsm&page=2,100#cleanParameters%3D1%26search%3DGSM-IPX/SMA%26bf_szukaj%3D+
ktory je oznaceny ako IPX-SMA adapter a navyse sa podoba na to z SOS.
Tym sa kruh uzaviera a s velkou pravdepodobnostou sa da povedat, ze
ten posledne menovany kabel bude dobry k SMA antene a modemu od
Simcom.

To teda bola detektivka.

J.S.