konektor MXTK, resp. ako nanho

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Červenec 20 16:19:25 CEST 2010

Dakujem za tip.

Pravdupovediac neviem. Za posledne cca dve hodiny som nasiel na webe
mnozstvo rozlicnych konektorov, snad vsetky troj a stvorpismenove
kominacie, ktore mozno vytvorit z pismen abecedy a hoci prepokladam,
ze mnohe z nich budu vzajomne zamenne, nijaky kluc, podla ktoreho by
sa to dalo urcit, som nenasiel. Dokonca aj vykresy su casto velmi
skupe na informacie a mnoho udajov v nich jednoducho chyba.
Mimochdom, v SOS som nasiel toto
http://www.soselectronic.com/a_info/kat/d27.pdf, vpravo hore je kabel,
ktory vraj sedi na SMA anteny a ma MXTK konektor, ale samozrejme SOS
ma na sklade nula kusov. Velmi sa to podoba na kabel v tme, oznaceny
ako IPX-SMA kabel
http://www.tme.eu/sk/katalog/artykuly.html?cleanParameters=1&search=gsm&page=2,100#cleanParameters%3D1%26search%3DGSM-IPX/SMA%26bf_szukaj%3D+
tak teraz neviem ci to nahodou nie je to iste, iba s inym oznacenim.
Ten kabel od Vas ma konektor U.FL, ci co a to sa dost podoba na ten,
ktory potrebujem. Je medzi nimi (MXTK, IPX, U.FL) nejaky rozdiel?

Dakujem,

J.S.