Zlepseni parametru vysilacky PMR 446

Tomáš Chvátal tchvatal na ezop.cz
Pondělí Červenec 19 13:49:13 CEST 2010

JJ, PMR je uz vysoko a nechce se tomu prochazet nicim. Na primo jsem se
spojil na desitky km bez problemu,
ale staci zajit za blok baraku a je po signalu. Proti tomu lze bojovat asi
jen jinym pasmem (profi? nekde u 1xx MHz).

Pendreky mam delane na TNC konektoru taky a pokud ty anteny vyladite dobre,
zlepseni bude znatelne.

Best regards / s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal na ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Vladimír Franek" <franek na skip.cz>
Komu: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 19. července 2010 11:56
Předmět: RE: Zlepseni parametru vysilacky PMR 446

Zdravím, loni jsem se nepředloženě vydal s kamarády na pěší tůru
do Krkonoš, měli jsme s sebou 2x Cobra MT975 na domluvu, nicméně
jsem hovořil s nějakými pražáky (Sněžka - Praha), příjem byl s
lehkým šumem. Je ale fakt, že jsem ji držel před sebou otočený
+- k matce měst. Je-li stanice s anténou blízko u těla má anténa
asi dost nedefinované vlastnosti a dost výkonu se ztratí. Vladimír