OT: klimatizace-pouceni z instalace

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Červenec 19 11:38:12 CEST 2010

Zdravím všechny

Tak jsme se v tomhle parném počasí s kolegou smluvili a zakoupili si do
kanclu klimatizaci "splitovku" od Sencoru - s tím,že si namontujeme
svépomocí či s pomocí kolegů.

Po různých útrapách s provrtáním zdi či výrobou a instalací konzoly jsme
přikročili k posazení venkovní jednotky na konzolu a protože pak byla
jednotka zhruba ve výši očí,

tak jsem jakožto správný technik čučel mřížkou dovnitř - vevnitř jsem uviděl
pozohýbaný radiátor a polámané trubičky, posuďte sami :

http://picasaweb.google.com/lh/photo/rWo_GjJ5fb4rZCMpbZnwlg?feat=directlink

celou bednu jsme z venku prohlédli, nikde nebylo nic havarované a tak jsme
naznali, že to je chyba z výroby a zkusili to reklamovat - prodejce nás
odkázal na servis (takže sme týden čekali na servis)

a  dnes když přijel montér tak na to čučel a říkal že to je nějaké divné,
ale že zkusí jestli je pryč chladivo , kupodivu tam bylo, takže jednotku
rozebral a zjistili jsme, že sice radiátor je pozohýbaný

,ale trubka tam žádná není. Viz obrázek:

http://picasaweb.google.com/lh/photo/THedcAJUBZyfU4CG05PTkw?feat=directlink

Servisák naznal že je teda vše v pořádku, vyúčtoval 8 stovek a odjel. Na
dotaz jestli nam to teda nepřipojí, když uz je tady, naznal, že ne - nemá
prý čas dneska a tento týden uz vůbec ne L počkáme tedy

na kolegu až přijede z dovolené. Takže přemýšlím co teď - klima je sice ok,
ale na druhou stranu si asi taky nekoupite nove auto s promacklym chladicem,
ze bych skusil něco vytahnout primo z prodejce ?

Tak ci tak jsem zase za wola, a mam zakazano do ceholiv se divat a delat
zavery .

DJ