Re: Sovětský HIO A-K2US371

aze azehw na volny.cz
Pondělí Červenec 12 14:43:24 CEST 2010

Možná koupit tady
http://www.elektroda.pl/rtvforum/podzespol13930.html
nebo ubastlit.
AZE

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, July 12, 2010 1:37 PM
Subject: OT: Sovětský HIO A-K2US371

Zdravím,
  pustil jsem se včera do opravy sovětského magnetofonu Majak-203, který
jsem
získal na Aukru jako nefunkční a chci jej mít ve sbírce, neboť mi připomíná
určité osobní věci, které nejsou předmětem této konference :-).
  Změřil jsem, že je vadný obvod A-K2US371 ve výkonovém zesilovači.
Samozřejmě,
je to jediná součást elektroniky toho stroje, která není běžná a tedy nejde
snadno nahradit. Jde patrně o hybridní IO v atypickém pouzdře se 14 vývody.
Schéma viz http://sinus.cz/~patrol/unsorted/a-k2us371.jpg
  V nejhorším se pustím do výroby jeho náhrady, ale kdyby náhodou někdo měl
doma nějaký sovětský vrak (třeba rádio s OIRT pásmem, které už nestojí za to
přelaďovat :-))) ) a tahle věc v něm náhodou byla, prosím o její případné
opatrné vybastlení a dodání, na revanši se určitě dohodneme :-).
  Zdraví Pavel.