OT: Sovětský HIO A-K2US371

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Červenec 12 13:37:39 CEST 2010

Zdravím,
  pustil jsem se včera do opravy sovětského magnetofonu Majak-203, který jsem
získal na Aukru jako nefunkční a chci jej mít ve sbírce, neboť mi připomíná
určité osobní věci, které nejsou předmětem této konference :-).
  Změřil jsem, že je vadný obvod A-K2US371 ve výkonovém zesilovači. Samozřejmě,
je to jediná součást elektroniky toho stroje, která není běžná a tedy nejde
snadno nahradit. Jde patrně o hybridní IO v atypickém pouzdře se 14 vývody.
Schéma viz http://sinus.cz/~patrol/unsorted/a-k2us371.jpg
  V nejhorším se pustím do výroby jeho náhrady, ale kdyby náhodou někdo měl
doma nějaký sovětský vrak (třeba rádio s OIRT pásmem, které už nestojí za to
přelaďovat :-))) ) a tahle věc v něm náhodou byla, prosím o její případné
opatrné vybastlení a dodání, na revanši se určitě dohodneme :-).
  Zdraví Pavel.