OT: Adware

DeeJay deejay na email.cz
Sobota Červenec 10 10:22:33 CEST 2010

Co se tyce antiviru - nemuzu si vynachvalit Aviru, nekdo to tu kdysi
doporucil a jeji free verze je dostatecna (krom toho ze jednou za den vyhodi
odklikavaci okno) nevsiml sem si ze by brzdila PC. Naproti tomu AVG to je
ucineny pojidac systemovych prostredku (vyrobce by mel do manualu napsat
kolik emisi CO ma na svedomi:-) Posledni verze AVG co sem nainstaloval mela
nejaky bug a prestala fungovat pravidla v outlooku - tak sem ji odinstaloval
pravidla funguji dal ....

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Saturday, July 10, 2010 2:38 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: Adware

Doporučuju jednou za čas nainstalovat antivir, proskenovat a odinstalovat.
Pokud nemá člověk podezření, není třeba antivir mít. Bohužel tohle platí
jenom pro pár rozumných lidí. Většině lidí bych to rozhodně nedoporučil,
protože obvykle dokážou zavirovat počítač i s antivirem. Já používám antivir
mezi ušima už asi deset let a zatím bez problémů...