OT: Adware

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Červenec 10 02:38:12 CEST 2010

Doporučuju jednou za čas nainstalovat antivir, proskenovat a odinstalovat.
Pokud nemá člověk podezření, není třeba antivir mít. Bohužel tohle platí
jenom pro pár rozumných lidí. Většině lidí bych to rozhodně nedoporučil,
protože obvykle dokážou zavirovat počítač i s antivirem. Já používám antivir
mezi ušima už asi deset let a zatím bez problémů...