Re: ceny mikrokontrolérů AVR

Tomáš Chvátal tchvatal na ezop.cz
Středa Červenec 7 15:24:49 CEST 2010

Jsem na tom stejne. :-)
Ja takhle shanel Mega324P. Mel jen Farnell, ale za silene ceny.
Dopadl jsem tak, ze mi dneska na stole pristala eval deska s ARMem. Jdu se
ucit neco noveho.
A kaslu jim na to. :-) Ale stvou me teda ....
STM32 zacinaj mit v kazde drogerii, tak doufam ze nepujde ve slepejich firmy
Atmel.

Best regards / s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal na ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Luboš Melichar" <lubos.melichar na gmail.com>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 7. července 2010 9:05
Předmět: Re: ceny mikrokontrolérů AVR

Zdravím,
no když už jsme u toho taky si přisadím,
sháněl jsem nějáké menší AVR s dvěma UARTy.

Vybral jsem si nakonec ATmega164PA ale kdepa jí koupim?
Digikey nic, Farnell něco má ale není toho moc.
Má smysl na tom zakládat nějáký větší projekt? (větší myšleno počtem kusů)

No tak jsem se koukl na ATxmegy a vybral si ATxmega16D4, cena super,
funkce super, ale zase digikey i ostatní velcí dodavatelé nula nebo
stopové množství.

Ach jo..