Re: ceny mikrokontrolérů AVR

Luboš Melichar lubos.melichar na gmail.com
Středa Červenec 7 09:05:13 CEST 2010

Zdravím,
no když už jsme u toho taky si přisadím,
sháněl jsem nějáké menší AVR s dvěma UARTy.

Vybral jsem si nakonec ATmega164PA ale kdepa jí koupim?
Digikey nic, Farnell něco má ale není toho moc.
Má smysl na tom zakládat nějáký větší projekt? (větší myšleno počtem kusů)

No tak jsem se koukl na ATxmegy a vybral si ATxmega16D4, cena super,
funkce super, ale zase digikey i ostatní velcí dodavatelé nula nebo
stopové množství.

Ach jo..