Fwd: Zesilovac a atenuator v Baluove DDS

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Neděle Leden 31 19:22:42 CET 2010

Už si to přesně nepamatuji, ale na Baluových stránkách byla oprava - v
původní dokumentaci byly prohozené signály pro spínání jednotlivých relé
atenuátoru. Další problém je s tím, když není úplně přesný zisk
zesilovače, což způsobuje nepřesnost při přepínání ATT přes
zapnutí/vypnutí zesilovače.

     Martin.