Fwd: Zesilovac a atenuator v Baluove DDS

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Leden 31 18:57:26 CET 2010

Tak jsem z toho jelen.

Promeril jsem to na AC rozsahu TrueRMS merakem pri 50Hz a je to nejake
divoke.

dB	mV
15	180
11	114
10	45
6	29
5	20
1	13
0	221
-4	140
-5	189
-9	120
-10	126
-14	80
-15	75
-19	48
-20	43
-24	27
-25	24

Nenapada nekoho z te tabulky kde je bota? Ja zkontroloval osazeni
atenuatoru a snad mam dobre zamenene ty rele v ramci chyby co byla v
osazovaku.

RV