OT: Prosba o radu ohledne kamery

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Leden 30 13:07:30 CET 2010

Ja se nechci prit - zrejme mame kazdy jine zkusenosti. Rozsoudit nas
muze dotycny az si tu kameru koupi a poreferuje treba za rok, dva jak to
s kamerou dopadlo, tedy jak casto ji pouzivaji.
Mozna by to bylo nejlepsi rozhreseni nasich rozdilnych nazoru.

Moje doporuceni bylo kameru nekupovat pokud k tomu neni velmi dobry
douvod a hlavne velka motivace.

Tak ja jdu na ty fotky, co jsem nafotil rano u nas na rybnikach - kdyz
uz konecne vylezlo po dvou mesicich slunce. :-D

--
S pozdravem
Radek Vicek