OT: Prosba o radu ohledne kamery

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Leden 30 12:20:41 CET 2010

Dne 30.1.2010 10:43, Jan Waclawek napsal(a):
> Uplne presne to funguje pri tom toceni. Predsa viem, co ma zaujima, a
> len to budem tocit. Ak chcem zdokumentovat, ze u nas bola teta a
> oblizovala nejake dieta, tak to budem tocit presne tych 4.75 sekund,
> ktore by hypoteticky cudzi kameraman v postprocesingu strihol; a ak
> to bude nahodou nie 4.75s ale len 3 alebo 7, to je aj teticke aj
> dietatu srdecne jedno.

hmm tak to mas asi zkreslene predstavy jak se neco takoveho striha, v
prve rade musi byt z ceho, kameraman v reportazi nic nestriha a ani o
tom moc nepremysli (zvlast v tehle dobe kdy nemusi pocitat kolik metru
filmu mu zbyva)

> Hodnota dobreho home videa rastie exponencialne s casom. 5 rokov je
> len spodna hranica, dovtedy to este hodnotu takmer ani nema (s
> vynimkou toho pozretia babkami, ktore nemohli byt napriklad pri
> dolezitom futbalovom zapase vnuka).

mam silne obavy kolik tech videi precka na ruznych DVD, HDD a jinych
medii tech proklamovanych 20-30 let - tedy spis kolik lidi je ochotnych
se o ty archivy starat a to je znovu narazka na objemy tech dat - ono
souvisi totiz vsechno se vsim

Muj archiv mam momentalne 120GB dat a to jsou fotky cca za 10 let v
plnem rozliseni. Pocitam, ze 120GB dat jsi schopen natocit s kamerou za
jeden rok. Co s tim budes delat za 10 let.

> To zase nehovoris pravdu, pretoze si sam pripustil, ze si zrkadlovku
> doporucil len tym, co sa pytali na moznost urobit lepsie fotky. V
> povodnom dotaze nebolo nic o moznosti robeni lepsich fotiek.

ja jsem kolegovi zrcadlovku nedoporucoval!!!

Dne 29.1.2010 15:41, RV napsal(a):
 > Asi to nebudete chtit slyset, ale kupte si misto kamery radeji dobry
 > fotak. Neznam nikoho v mem okoli kdo dlouhodobe vydrzel strihat ty
 > silene zabery tak aby to bylo koukatelne, natoz opakovane.

RV