C# vs C++

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Středa Leden 27 14:07:59 CET 2010

Ahoj Andrej,

C# je principialne nieco ako Java. Kod nie je prekladany do
strojoveho kodu, ale bezi interpretovane v akomsi sandboxe.
Pouziva kniznice dot net, ktore tvoria medzivrstvu smerom
ku knizniciam operacneho systemu.

Nepouzivam to hlavne kvoli neprenositelnosti, tak sa mozem
v detailoch mylit, ale princip by mal byt platny.

C a C++ su ako uz urcite vies v konecnom dosledku prekladane
do strojoveho kodu, teda su interpretovane priamo procesorom.

Niektore dnesne procesory si ten kod sice este prekladaju
za behu na svoj mikrokod, ale to uz je ina tema.

Lubos

--
Ľuboš Medovarský
Accelera Networks s.r.o.