C# vs C++

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Leden 27 13:43:56 CET 2010

Dobry den,

kedze tu bezala diskusia o knihe k Visual Studiu a debata sa odklonila k tomu, ci pouzivat tu ci nou platformu, chcel by som poprosit zainteresovanych o vysvetlenie toho, aky je vlastne rozdiel medzi C# a C++. Z toho, co tu padlo som pochopil, ze C# je kvazi interpreter jazyka a C++ je klasicky kompilator. Prosim Vas o vysvetlenie toho, aka je syntax C#, da sa programovat so syntaxou jazyka C a dalej ake zjednodusenia pri programovani pod Windows prinasa C#. Moje znalosti C++ koncia pri MFC. Velmi pekne dakujem.

A.

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4809 (20100127) __________

http://www.eset.sk