[OT] Jako knihu - Visual Studio

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Leden 26 18:56:34 CET 2010

Obecne jde o rychlost psani a primarne ani nejde o jazyk, ale obehove
prostredi, zktatka zvladnout API Win32 je zaležitost na spise mesice,
podobne zvladnuti MFC je záležitost na hoodne tydnu az mesice, naproti tomu
.NET zvladnete radove rychleji.
V .NET lze psat i v C++ tedy jeho managed verzi, ale je na tom videt, tak
trochu nasilna implementace, naproti tomu C#, byl usit na miru a psani jde
tak trochem samo.
Nicmene vzdy je neco za neco .NET je vice mene zalezitost Windows a mono na
linuxu to tak uplne nezachrani. Pres radu vyhod jde o interpretovane
prostredi s cimz jsem se az tak uplne nevyrovnal.
V kazdem pripade, pokud nechcete psat ovladace nebo veci spise sytemoveho
charakteru tak dnes pro Windows je jasnou volbou C#.
C++ a C je pro MCU, male a sytemove veci na Linux

K puvodnimu dotazu je treba vec rodelit pokud jde o
- jazyk C++ Mistrovství v C++ od Stephana Prata scan lze najit na netu,
- knihovny C++ standardni knihovna a STL od  Nikolaie Josutise, p2t scan na
netu
- MFC , Programování ve Windows pomocí MFC
- Visual studio Ivor Horton's Beginning Visual C++ 2008, v CZ snad ani
nevysla, anglicke pdf najdete na netu

Obecne doporucuji knihy od http://www.wrox.com

PN

P.S. Knihy docela lezou do penez a do mesice bude nove VisualStudio 2010