nabijeni dvou baterii v aute

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Leden 25 23:33:02 CET 2010

Jakym zpusobem je mozne docilit u paralelnich stejnych baterii
rozdilneho vybiti? To mi nejak neni jasne.

Pokud jsou obe v poradku a jedna z nich nema nejaky svod (treba skrat
mezi deskama) tak proste budou nabite/vybite stejne.

Kdyz o tom premyslim tak dokonce si myslim, ze nebude vadit ani kdyby ty
baterie stejne nebyly - ta silnejsi tu slabsi vzdycky podrzi - jak pri
vybijeni tak pri nabijeni.

Ja mam napriklad lion clanky spojovany 2S2P a jsou tak spojene nekolik
let a stale funguji.

Paralelni spojovani baterii se nedoporucovalo u NiXX, ale tam to bylo
hlavne kvuli nutnosti nabijet konstantnim proudem.

--
S pozdravem
Radek Vicek