OT Fltry do kuchynske chemicke "digestore"

Jan Peterka peterka256@seznam.cz
Pátek Leden 22 17:45:42 CET 2010

Je tam jeste filtr mastnoty, je to takova kovova "sitka" ktera se nevymenuje.
Jak me poucil clovek co mi delal vzduchotechniku, je to nejak specialne vytvarovane ze se
na tom odstredivou silou zachytavaji mastne pary. Myje se to v mycce.
Nakolik je to ucinne a nakolik marketingovy zvast netusim.

-jp-