OT Fltry do kuchynske chemicke "digestore"

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Leden 22 14:50:42 CET 2010

Dobrý den všem,

Když už se tu probírají přívody ke sporákům, tak bychom mohli povylézt ještě
o kousek výše, k digestoři. Rád bych si do kuchyně pořídil "digestoř" s
uhlíkovým filtrem. Ale preventivně jsem nejprve zakoupil náhradní filtr a
trochu experimentoval. Zjistil jsem, že sice skutečně všechny možné pachy
pohlcuje, ale kupodivu sám také smrdí. Zkusil jsem to na několika ks od
různých výrobců a přestože byly nové a prosával jsem skrz ně jen vzduch,
všechny páchly, navíc stejným, charakteristickým způsobem. Dokonce jsem si
vzpomněl, že přesně takhle byl cítit i fritovací hrnec s filtem, který jsme
měli před asi 20 lety.

Je v těch digestořích za tím ještě nějaký druhý stupeň, který se běžně
nemění a tudíž jsem ho neviděl jako náhradní díl?
Je v tom nějaký jiný fígl?
Nebo ty digestoře opravdu takhle smrděj, takže jsou vlastně úplně na houby?

Děkuji, PH