Rozvody v byte

Milan krata.milan@seznam.cz
Pátek Leden 22 11:50:07 CET 2010

Pokud budete delat dostatecnou omitku tak na ten plochej kabel ani
nemusite delat drazky.
Co se tyce ostatnich rozvodu mam to udelane tak, ze vedle kazde zasuvky
je pouze krabicka a vsechny krabicky mam propojene "husimi krky".
Netrapi mne co kam natahnout. Proste kdyz nekde neco potrebuju tak to
tam natahnu a nemusim resit ani zivotnost ani manzelciny navrhy na zmenu
dispozic v pokojich.

Milan