Re: OT: Tenky zelezny plochac - kde koupit metraz ?

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Leden 22 11:25:38 CET 2010

On Fri, 22 Jan 2010, Jaroslav Kotlaba wrote:

> Pod tou tloustkou si spis predstavim zelezny plech. Kdyz neco takoveho
> potrebuji, tak si nakreslim v CADu jak to ma vypadat a vyriznou mi to laserem
> z tabule plechu.
> Ale to asi pro vas nebude schudne. Tech par metru potrebujete v jednom kusu?

To jsem zrovna nemyslel. Potrebuji cca metrove kusy, ale nechci to ani
nastrihane na nuzkach - to ma docela ostre hrany a je to ruzne zprohybane.
Lepsi je kdyz je to tazene/valcovane - jako plochac.