Re: OT: Tenky zelezny plochac - kde koupit metraz ?

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pátek Leden 22 09:28:46 CET 2010

Pod tou tloustkou si spis predstavim zelezny plech. Kdyz neco takoveho
potrebuji, tak si nakreslim v CADu jak to ma vypadat a vyriznou mi to laserem
z tabule plechu.
Ale to asi pro vas nebude schudne. Tech par metru potrebujete v jednom kusu?