Re: OT: podlahove topeni a drevo

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Leden 21 23:58:23 CET 2010

Rozumna odpoved vyzaduje vice informaci.

Co presne se skryva za eufenistickym pojmenovanim drevena plovouci podlaha, dnes se takto nazyva kdejaka potapetovana drevotriska.
Jake je slozeni podlahy, jde o podlahu nad vytapenym/nevytapenym prostorem, ci topite, jaky odpor maji steny, atd.

Rako je zoufalost, pri trose snahy se da sehnat italska keramika s naprosto nesrovnatelnou kvalitou designem a defakto stejnou cenou.
K volbe podlahy. Asi takto, kdyz pouzijete kamen, kvalitni keramiku nebo masivni drevo tak po 30,50,100 letech max potomci podlahu prebrousi, ci jinak vystavi a budou pisni na to jak deda ci pradena dokazal kvalitne stavet.
U trendy PVC ci u potapetovanych pilin muis clovek pocitat, ze je bude muset vymenit jeste za sveho zivota. Kupodivu se kolikrat cenove blizi ci presahuji cenu te prirodniny.
Matne si pamatuji jak na lonskem ForArchu vystavovali napodobeniny dreva tedy nejaky plast s nalisovanou tapetou napodobujici drevo a cenove byli drazsi, nez firma o dva stanky vedle, ktera prodavala primo ono exoticke drevo.

Tom

>Po zkušenostech co mám jsem nejdříve chtěl všude dlažbu. Nakonec jsem
rád, že mám dlažbu jenom v koupelnách, v  chodbě a tech. místnosti -
dílně. Když ale vidím co naše slavná firma RAKO si dovolí prodávat jako
1. jakost a chce za to těžký prachy, tak bych je hnal bejkovcem pryč.
Všude jinde máme kvalitní PVC. Plovoucí podlaha je na chození tvrdá.
Musí se na ni opatrně s vodou. Po PVC je příjemné chodit, nic neklape,
nestudí. Když se něco vylije, tak se neničí (nesmí to být ředidlo) :-)
Kdo k nám příjde, tak si myslí že máme dřevěnou nebo polovoucí podlahu.
Cena dražší než levná plovoucí podlaha z marketu, srovnatelná cena s
dlažbou ale podstatně komfortnější. Podlahovka příjemně topí.

Honza