OT: podlahove topeni a drevo

Halen halen@seznam.cz
Čtvrtek Leden 21 21:22:18 CET 2010

Po zkušenostech co mám jsem nejdříve chtěl všude dlažbu. Nakonec jsem
rád, že mám dlažbu jenom v koupelnách, v  chodbě a tech. místnosti -
dílně. Když ale vidím co naše slavná firma RAKO si dovolí prodávat jako
1. jakost a chce za to těžký prachy, tak bych je hnal bejkovcem pryč.
Všude jinde máme kvalitní PVC. Plovoucí podlaha je na chození tvrdá.
Musí se na ni opatrně s vodou. Po PVC je příjemné chodit, nic neklape,
nestudí. Když se něco vylije, tak se neničí (nesmí to být ředidlo) :-)
Kdo k nám příjde, tak si myslí že máme dřevěnou nebo polovoucí podlahu.
Cena dražší než levná plovoucí podlaha z marketu, srovnatelná cena s
dlažbou ale podstatně komfortnější. Podlahovka příjemně topí.

Honza