Zoufalstvi s Ubuntu 9.10 Re: SW RAID 5 na linuxu jako systemovy disk

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Čtvrtek Leden 21 10:02:34 CET 2010

Rada zrejme dobehla blba zhoda nahod po prvom poinstalacnom update.
Moze byt na utechu, ze by v takejto situacii lahko pohoreli aj taki,
ktori s tym pracuju o dost castejsie a profesionalne.

Verim tomu, ze o tyzden-dva bude na to zaplata.

Lubos

Ľuboš Medovarský
Accelera Networks s.r.o.

Landauova 16