Zoufalstvi s Ubuntu 9.10 Re: SW RAID 5 na linuxu jako systemovy disk

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Leden 21 09:35:32 CET 2010

No to je pekne... :-(

Vcelku to koresponduje s tim co ted pozoruji. Dramaticke je to u DB - na
zalozni DB, ktera bezi na tom webu s ubuntu 9.10 jsem nechal cistou DB a
je tam ted po par dnech cca 35.000 vet. Z pocatku kdyz v DB bylo radove
tisice vet trvalo tech 15 dotazu cca 1.5s (i to je strasne hodne). Ted
to uz leze pres 7s.

Radek Vicek