Kondenzatory pro PC zdroje

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Leden 20 13:58:35 CET 2010

2010/1/20 Tomáš Tomáš <tom.tore@seznam.cz>:
> Vysoce pravdepodobne to je temi C a vypne to signal PG, tedy v t case nedosahne zdroj na vystupu dostatecne stabilniho napedi diky spatne filtracni kapacite.
>
> Co pozuit obecne co nejvetsi flasky s co nejnizsim ESR, na co nejvyssi napeti a to cele v co nejvetsim poctu kusu :-)
> Idealni z toho co se da aktulne koupit u ECOMu 3900/25V LXZ , bohuzel 20Kc bez DPH/ks na 12V vetev a na 5V nejaky 16V, v nouzi 10V z rady LXZ 4700 nejsou skladem ci 2200uF . Pokud se to vejde tak idealne v dvojnasobnem poctu kus nez projektant zdroje osadil.

Projektant nic neosazuje, projektant to jen navrhne, ale jestli to
podle jeho návrhu vyroběj... Měl jsem teď v ruce zdroj, kde plošňák
byl připravenej pro dva kondenzátory na každou větev (tj. 5, 12 a snad
i 3,3V) a ještě malý tlumivky taky pro všechny větve - a osazeno bylo
po jednom kondu a místo tlumivek byl drát. Byla tam jen ta společná
toroidní. Taky větrák byl připojenej přímo na 12V, přestože na desce
byla příprava pro nějakou termoregulaci. Standby zdroj byl udělanej se
zpětnou vazbou pomocí optočlenu (tím chci říct, že to nebyl ten
průserovej design, kdy si standby nějak sám kmitá a až mu vyschne
jeden malej elyt, tak napětí vyletí nahoru a všechno shoří).

P.K.