Stroboskop z jednorázového foťáku

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Leden 20 06:47:57 CET 2010

Děkuji, tohle funguje exelentně!!!!, Jen bylo teba upravit hodnoty
děliče pro  zapálení při správném napětí.. A chodí to i bez toho kondíku
( Ty MCR100 ) , nicméně jsem tam dal pro jistotu 1n + 22 k odpor v sérii
pro omezení špiček do doutnavky.
 S Diakem místo doutnavky to také funguje, musí být odpory  2k2K/8k2 v
děliči a 2M na desce zaměnit za cca 5k6    ( s měkčím děličem to
bohužel  nejde)
Ale zbytečně to zatěžuje měnič, takže varianta s doutnavkou zvítězila už
kvůli ceně.
Jinak mě také vypeklo, že svitek 1n5/250V má svod cca 1,4-3,3 Mohmů,
měřeno megrem cca 10 ksu v šuplíku. Už jsou všechny v koši. Nějaký
čínský šmejdy -už jsou všechny v koši. Česká keramická kapacita je OK.

Děkuji,  asi jsem byl problémem s optotriakem nějak "zacyklen" a
neschopen opustit myšlenku, že mi tohle jednoduché a krásné zapalování
nedošlo..
JaKub