kviz na piatok - detekcia kablu v zvazku (cast 2)

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Leden 19 11:05:20 CET 2010

takze sme si ten hladac nakoniec postavili sami. S kolegom som navinul
cievku so zamerom ze budeme pocuvat na 10kHz sluchadlami. Nechal som ho
chvilu osamote a ked som sa vratil tak okolo cievky bola postavena
ciastocne selektivna krystalka :-) Takze uz pocuvame na 100kHz s
amplitudovou modulaciou, alebo okolo 100kHz s frekvencnou modulaciou.
Metoda funguje, skusali sme zatial len so signalovym generatorom v hale,
tam sme vedeli kabel identifikovat presne. Bohuzial tam kde su tie
kablove listy je velky hluk takze potrebujeme k sluchatkam zosilnovac,
alebo namiesto sluchatok multimeter. Ideme vyskusat dnes vecer.
Databaza tiez pomohla, lebo sme zistili na ktorom kablovom zlabe mame
hladat (1 zo 4) :-)
vid. http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/kabel/
b.