RE: číslicové měření teploty do 150°C

Úterý Leden 19 08:58:59 CET 2010

Díky, podívám se na nějaké připravené řešení.
Jo, chci to bastlit, vím že bych si mohl koupit celý hotový regulátor PID ale holt se v tom rád babrám.

L. Kručinský

________________________________

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Andrej Jancura
Sent: Tuesday, January 19, 2010 8:25 AM
To: HW-news
Subject: Re: číslicové měření teploty do 150°C

Dobry den,

ako uz naznacil kolega, pri tychto teplotach budete musiet uz pouzit iny senzor teploty, PTxxxx alebo termoclanky. V tomto pripade sa urcite najdu aj vhodne hotove riesenia, ktore staci kupit. Pokial chcete bastlit, su k tomu hotove IC, staci prebehnut standartnych vyrobcov a pohladat vyraz "termocouple" alebo "pt100".

A.