Re: číslicové měření teploty do 150°C

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Leden 19 08:24:56 CET 2010

číslicové měření teploty do 150°CDobry den,

ako uz naznacil kolega, pri tychto teplotach budete musiet uz pouzit iny senzor teploty, PTxxxx alebo termoclanky. V tomto pripade sa urcite najdu aj vhodne hotove riesenia, ktore staci kupit. Pokial chcete bastlit, su k tomu hotove IC, staci prebehnut standartnych vyrobcov a pohladat vyraz "termocouple" alebo "pt100".

A.

  ----- Original Message -----
  From: Kručinský Ladislav
  To: HW-news
  Sent: Monday, January 18, 2010 10:47 PM
  Subject: číslicové měření teploty do 150°C

  Dobrého večera.
  Sotva jsem si "ochočil" teplotní čidla DS18S20 už mi přestala stačit. Tedy přesněji řečeno, potřeboval bych pokud možno tak elegantně jako to umí ten Dallas jít trochu výše s teplotou - do 200°C nebo aspoň do 150°C.

  Vzhledem k tomu, že už se v této teplotě moc nepoužívá inteligence přímo na čipu asi budu muset jít cestou Pt100. Není někde dostupný návod na obsloužení tohoto čidla s rozumnou přesností (asi 0,5°C v oblasti kolem 130°C).

  Dá se to udělat přímo s využitím AD převodníku v PIC16F676 nebo to má nějaký ten zádrhel ?
  Děkuji za pomoc.

  Zdravím

  Ing. Ladislav Kručinský

  __________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4784 (20100118) __________