[OT] Gparted - Funguje?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Sobota Leden 16 19:46:04 CET 2010

Zdar, dnes jsem si se slevou koupil Acer Asp. One a libi  ;-)
Prvni co jsem ale chtel udelat, bylo zmenseni C abych mel dalsi
partition pro data pomoci subj. a to skoncilo fiaskem - pri bootu
pocitac totalne zblbnul. Recovery DVD v baleni nebylo tak jsem ztravil
dost casu hledanim, nez me napadlo povolit BOOT na recovery partition a
pak se to nainstalovalo znovu. Pak jsem zkusil, zase pomoci subj.
vytvorit 50GB NTFS partition, coz skoncilo chybovym hlasenim a neplatnou
partition, ale system se do toho nejak nainstaloval, takze nakonec
vysledek OK.
Takze otazka zni, proc to funguje tak tragicky, kdyz v druhem pripade to
nedokazalo ani vytvorit prazdnou partition a v prvnim totalne selhalo
prerozdeleni disku? Ma nekdo podobnou zkusenost?