RE: SW pro zjištění parametrů komunikace přes COM

Jan Kral kral@fortech.cz
Pátek Leden 15 13:15:47 CET 2010

Jestli je to potreba jednou na jedno zarizeni a ne na ruzna s ruznym nastavenim opakovane, tak je jednodussi to udelat samozrejme v terminalovem programu a zkouset, zacal bych bez parity a s ni nehybat, do okna by to melo vylezt tak jako tak a pak max. zkusit zjistit jestli nechodi chyby parity, jestli to terminalovy sw da vedet.

S pozdravem JK